sobota 20. januára 2024

Z Očovej na halušky do Prievidze

 Let Vivatom v zimnom období pomohol môjmu žalúdku a hlave neodvyknúť si od lietania, turbulencíí a nevoľnosti ktorú sem tam pociťujem pri dlhšom lete vetroňom. A tak ma môj inštruktor Jozef vzal na výlet. V Aeroreste Prievidza sme si dali práve posledné dve porcie bryndzových halušiek ktoré tam náhodou na nás čakali, k tomu slepačí vývar a takto posilnení sme preleteli ponad Kamenec pod Vtáčnikom, vystúpali sme nad pohorie Vtáčnika a hurá naspäť. Za hrebeňom Vtáčnika nás ešte riadne vytriasla turbulencia. Na moje prekvapenie môj žalúdok neprotestoval a celý let som si perfektne užil.

Banská Bystrica



Lom Remata

Letisko Prievidza




Slnkom zaliate Zemianske Kostoľany

Elektráreň Nováky skončila pred mesiacom v decembri 2023 svoju prevádzku  ktorá trvala 70 rokov.

Vtáčnik (1 345,8 m n. m)






Zvolen



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára